tirsdag 2. desember 2008

Jeg lever fortsatt!

Hver uke har vi en teamsamlig. I helga hadde vi besøk av jentene, og vi hadde en lengre diskusjon om kjønnsrollemønsteret og mya annet. Morgenen etter diska vi guttene opp med morgenmat for å vis hva vi duger til. Det ser ut som noen har starta å be litt før de andre..

God mat! (men jeg er nok innhabil i denne saken..)

Etter en måned i midtøsten trengte jeg sårt en klipp.
Jeg gikk da til frisøren som ligger like ved Living Stone, der jeg jobber.
Frisøren hadde en tanke om å få dette til å se moderne ut.. Jeg tror det er vanlig å bruke noe mer hårvoks eller gele her enn det er i Norge. Jeg ble veldig fresh på håret, men temmelig klissete!

Her står jeg ferdig klippet sammen med frisøren.

Første desember er den fin dag. Da starter nedtellingen til jul. Så derfor reiste vi til Betlehem for å komme i riktig julestemning. Betlehem er en veldig trivelig by, med bratte gater og folk som er vant med å selge alle mulig ting til turister. Men vi er jo ikke turister.. Eller?

Jeg er i bedre humør enn bildet skulle tilsi.
Her er det fra et internasjonalt marked i Betlehem.


Det som også er rart i dette landet er at de ikke har vanlige adventsstaker. Det nærmeste jeg har funnet er en stake som man begynner å tenne i starten av November for å bli ferdig til jul!