fredag 19. desember 2008

Ukens begivenheter

Denne uka har vi jobba med vareopptelling på et bibellager. Strevsom jobb, men desto bedre å bli ferdig. Jeg tror skjelden jeg har stått på mer hellig grunn enn når jeg labba rundt oppå paller med bibler!

Vareopptelling med noen artige typer fra bibelselskapet.

I går kveld fikk vi besøk av en firfisle i leiligheten der vi bor når vi er i Jerusalem. Til stor fryd for noen, og forferdelse for andre.. Firfisla ble bare sett av Gunhild, men flere ble lettere skremt ved tanken på å ha den løpende rundt i huset.

Reaksjoner på grunn av et reptildyr, artige greier..

Starten av jula kommer til å bli travel. Jeg skal passe unger til mandag på dagen i Jerusalem, på kvelden skal vi være med en messiansk jødisk familie å feire hannukka, lillejulaften skal vi være på studentsenteret i Birzeit på kvelden, julaften i Betlehem og ikke minst tredje juledag skal jeg i bryllup. Det er til ei jente jeg var sammen med på Bridgebuilders for et par år siden. Så jeg og mentoren vår er invitert dit :) Det betyr at jeg må handle inn finklær før jul! Så til søndag skal jeg på Jerusalem Mall, det er litt som gjerstad-senteret bare enda større.