tirsdag 31. mars 2009

Turnè med GUS

Nå har vi vært på turnè med GUS.
Vi trodde det skulle bli en temmelig strabasiøs oppgave, men det har vist seg å være en fin avveksling fra undervisningen.. Vi har nesten vært på ferie i Trondheim ei uke :)

Vi har fått presentert GUS på en del møter og skoler. Likevel har jeg fått vært tre dager på ski, sett Trondheim. Mange ganger til Rødde. Og spist utrolig mye god mat hos familien til Kristin, som vi bodde hos.

Jeg har også fått stått en dag på ski i Oppdal. Det var et utrolig bra skianlegg! Dit vil jeg igjen.. Bare så dumt det ligger så langt vekk.

Vi har kjørt rundt i en nesten ny Skoda Oktavia stasjonsvogn. Kjempebra bil!


Her spiser vi pizza i Tyholt tårnet. En fin opplevelse og fin utsikt. Gulvet i resturanten beveger seg rundt, så etter en time hadde vi sett på hele byen..


Jeg har et bilde der jeg står forran, og Jerusalem ligger bak. Dette er nesten likt, bare Trondheim.


Noen bilder fra vår skitur i Rondane på veg ned fra Trondheim. Det blåste utrolig!