tirsdag 3. mars 2009

Kvinner bak rattet

I dag så vi ei eldre dame som var ute å kjørte bil med mannen ved siden av, og ho røkte på en sigarett mens ho kjørte.
Her på vestbredden ser vi skjelden damer kjøre.
Damer som røyker offentlig blir sett rart på.
Eldre damer som kjører er kjempeuvanlig.
Siden det går utover mannens ære å la kona kjøre og at ho røkte gjorde at vi konkluderte med at mannen må ha problemer med beina, og dama er forholdsvis rebellsk på grunn av mannens handicap..

I Saudi-Arabia har ikke damer lov til å kjøre bil. Gjøre det til at trafikken blir tryggere?
(Dette inlegget er en fin mulighet til å kommentere for rødstrømper og kvinlige sjåfører.) Jeg liker kommentarer.

Det sies at på vestbredden skjer det ikke dødsulykker. Det er i såfall utrolig. HEr er det mange gale taxisjåfører, så jeg kan ikke fatte at det går så bra som det gjør..


Dette er en pollitibil vi kom bak på egyptturen..


Denne tømrerbilen er stilig. Tror kanskje jeg har vist den bort før, men jeg har sett den flere ganger jeg også.