søndag 8. mars 2009

De siste tider


I starten av uka hadde vi den kaldeste perioden til nå her på vestbredden!!! Jakke, skjerf og sko. Men aller helst under dyna for å holde varmen, rett og slett ille!


Så var jeg siste kang hos frisøren. Her ser dere et bilde mens jeg blir tråa i fjeset. Det er en slags trimming av øyenbryn, og fjerning av alle hår i fjeset. (utenom skjegget, ikke det at det er så mye) Prosessen kiler veldig..


Fredagskveld skulle vi ha taco kveld sammen med en kamerat. Og innhandlingen foregikk i en utrolig fin matbutikk i Ramallah. Jeg viste ikke at det fantes så fine butikker der..
Her er Jon Sondre, Mohammed og Kristian.


Så var vi på tur til noen venner i Jerico. Jeg måtte henge slik som Mac Gyver i kabelen for å få tatt dette bildet.


I Jerico leide vi sykkeler og sykkla rundt for å se på det som var å se på. En trivelig aktivitet når det er mange trivelig folk samlet! Den dagen er den varmeste i dette landet til nå, tipper 28 grader..


I tilfelle gassangrep har alle finske i dette landet en slags gassmaske som er av det beste merket i verden, vistnok.. Men jeg var heldig og fikk prøve den.


Avsluttningen på helga var med søndagsfrookost hos Ingjerd (mentor), nydelig mat. Dette er dame som kan stelle på kjøkkenet :)