tirsdag 17. februar 2009

Våren kommer

Det har regna litt de siste dagene, noe som passer fint med formen min. Det er egentlig litt fint å være inne og kvile når det regner og blåser ute. Det har vært lite regn her i landet denne vinteren, derfor er alt som kommer ned veldig bra.
Men noen andre dager er været nydelig. Det er så varmt at man kan gå i t-skjorte, og hadde det ikke vært for at det ikke er akseptert å gå i shorts her kunne man inntatt korte benklær også. Mandeltrærne blomstrer og den for så ode og brune jorda begynner å bli grønn. Det er veldig fint.

Et mandeltre i blomst like utenfor Jerusalem.

Til fredag reiser vi på tur til Egypt. Jeg gleder meg veldig til å hvile en varm og god plass. Vi skal bo på et hotell på stranda i Taba og snorkle, bade, sole oss og spise mye gratis mat. For alt er inkludert i prisen! Det liker jeg :)

I morgen skal vi ha middagsbesøk så da skal vi diske opp med kjøttkaker, det blir godt!

Dagene her blir litt ensformige, men jeg får i alle fall lest i bibelen og bedt mye. Det liker jeg veldig godt. Så hvis det er noe noen av mine lesere trenger forbønn for kan dere bare si ifra!