torsdag 19. februar 2009

Tilbake til ungkarstilværelsen

Vi har en periode hatt besøk av Hans Eskil, som vi kaller Geir på bloggen for å gjøre ubehagelige ting mindre personlig. Han er av den reinslige typen, noe som har gjort at jeg og frolendingen har måttet ta oss i skinnet og spille med. Geir er trivelig, men spiser og maser masse. Han spiste opp en firkløver som lå i kjøleskapet, og det er edle varer her nede.

I dag morges da jeg våknet sto Jon Sondre på kjøkkenet og tørket bokseren. Han har to boksere, og pleier å ha den ene ferdig vasket før den andre går vaskemaskina. Men i dag trangs det litt ekstra tørk. Da Geir hadde et litt uheldig utfall med tørkin av undertøy på en gassovn, prøver vi for tiden ut andre måter.

Boksertørking på ekte frolandsvis.

I går hadde vi besøk av mentoren vår, og siden vi er noen hengerumper og ungkarsspirer og ikke klarer å lage middagen vår selv, fikk vi mentor til å lage kjøttkaker i god norsk stil! Takk skal du ha, det var nok mat til to dager, så vi ble reddetfrem til vi skal på ferie.

Her er noen av mentors delikatesser. Mye god mat for to hjelpesløse unggutter!

Ellers har vi det stusselig og kaldt inne. Det går ann å fyre, men det hjelper så lite.. Jeg fryser om natta og om dagen og pleier å gå i jakke og sko inne for å holde koken, men det er ikke så lenge igjen til vi skal tilbake til Norge der folk har det varmt inne og kaldt ute. Slik jeg liker det :)

Ellers har vi hatt himla mye damebesøk i det siste. Dere vil sikkert tro at vi bare skryter på oss, men det er faktisk sant. Jeg får skrive om det på en anna blogg.