lørdag 14. februar 2009

Stillaser og spennende nye medikamenter.

Det hender at jeg tar turen til Ramallah for å handle eller vise folk litt rundt i byen. Siden det siste prosjektet jeg hadde før jeg slutta på fagskolen handla om sikkerhet i høyden og stillaser, vil jeg vise noen ville eksempler fra vestbredden. Jeg hadde aldri for mitt bare liv jobba i slike stillaser! Da vil jeg heller dø på et anna vis.. Sist gang vi var i byen var det folk som stod og jobba med vinkelsliper på de plankestubbene. Jeg tror arbeidstilsynet her har temmelig romslige regler.

På toppen av dette bygget henger det et slags stillas med tre planker til å gå på, og uten rekkværk på utsiden..

Stølheten i beina har nå gått over etter at jeg tok litt for mange knebøy her om dagen.. Jeg gikk til den lokale legen som anbefalte meg noen tabeletter som vist nok skulle gjøre susen. Og de hjalp!! Jeg har ikke sovet på to netter og kroppen min er helt følelsesløs. Heldigvis kan jeg bevege meg på egenhånd.
Navnet på legesenteret er temmelig rart, men jeg tenker som så at hvis jeg kan få lov til å være med å oppfinne nye medisiner så stiller jeg gjerne kroppen min til disposisjon.


Legen med mirakelmedisiner driver dette firmaet!